میوه خوری میناکاری یکی از شیک ترین ظروف صنایع دستی اصفهان به شمار می‌رود که در انواع مختلفی به صورت پایه دار، بی‌پایه و میناکاری بر روی مس تعبیه و تهیه می گردد. می‌توانید از این ظروف برای پذیرایی کردن از میهمانان خود استفاده کنید. در کل ظروف میناکاری اصفهان بیشتر جنبه تزیینی دارند و در صورت نگهداری درست و مراقبت کاربردی از آن ها می توانید برای پذیرایی کردن نیز استفاده کنید. همانطور که در نگاه اول نیز مشاهده می کنید ظروف میناکاری جلوه بسیار خاصی به فضای خانه می بخشند.

میوه خوری میناکاری زینت بخش خانه

میوه خوری میناکاری زینت بخش خانه

میوه خوری میناکاری مسی اصفهان که اکنون در فروشگاه میناکاری حجازی می‌توانید آن را مشاهده کنید، یکی از زیباترین و جلوه بخش ترین ظروف در میان صنایع دستی است که با رنگ های متفاوت و طرح و نقشه های خاصی که به وسیله هنرمندان تعبیه شده است، چشم انداز بسیار زیبایی دارد. اگر این میناکاری بر روی مس انجام شده باشد، نه تنها ظاهر زیبایی داشته بلکه زینت بخش فضایی دکوراسیون منازل شیک و مدرن شما نیز خواهد بود.

در کل رنگ فیروزه ای و لاجوردی رنگ آرامش بخش می باشند که هر دو رنگ را می توانید در ظروف میناکاری جذاب اصفهان مشاهده کنید. اگر شما نیز از علاقمندان به هنرهای سرزمین ایران هستید و همیشه قدردان این گنجینه های ارزشمند می باشید در خانه خود حتماً از این ظروف استفاده کنید.

جلوه خاص میوه خوری میناکاری پایه دار

میوه خوری های میناکاری که به صورت پایه دار تهیه شده اند، کار شده به دست نقاشان سنتی ایران که همه از هنرمندان برجسته سرزمینمان هستند با اجناسی کاملاً مرغوب و رنگ های ماندگار تعبیر شده اند. این ظروف برای اینکه از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار باشند آن ها را در کوره های مخصوص تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد حرارت داده‌اند و در نهایت شما اکنون می توانید این ظروف بسیار زیبای مسی براق را که حتی با شست و شو کردن‌ نیز آسیبی نخواهند دید را مشاهده کنید. میوه خوری میناکاری در انواع سایز ها و طرح های مختلف وجود دارد که شما بسته به سلیقه خودتان می‌توانید انتخاب کنید.

اهمیت ظروف میناکاری در کشور

در کل باید به حضورتان برسانیم که حمایت کردن از صنایع دستی اصیل هر کشوری به طور مشخص علاوه بر اینکه می‌تواند باعث ترویج فرهنگ پارسی سرزمین ما باشد موجب اشتغال جوانان نیز می گردد. اگر بخواهیم از جمله مزایای خرید این صنایع دستی را برشماریم می توانیم به رشد بهتر اقتصاد کشور و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان اشاره کنیم که هر کدام از اهمیت ویژه برخوردار هستند. میوه خوری میناکاری نیز یکی از ارزشمند ترین صنایع دستی است که با رنگ های فیروزه‌ای خود حکایاتی از هنرهای سرزمینمان نمایش می گذارد.

 قیمت میوه خوری میناکاری

قبل هر چیزی باید به شما دوستان بگوییم که قیمت صنایع دستی مینا کاری گران نیست و جوری تعبیر شده است که همه مردم قدرت خرید آن را داشته باشند. میوه خوری میناکاری نیز با توجه به اینکه در انواع سایز ها و شکل ها و کیفیت ها تعبیه شده است، قیمت های متفاوتی را به خود اختصاص داده به همین خاطر ما نمی توانیم قیمت نهایی را به حضور شما برسانیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر از قیمت با کارشناسان میناکاری حجازی تماس حاصل نمایید. معمولاً قیمت نهایی را کیفیت های نقاشی که بر روی ظروف و انجام رسیده و میزان سایز ظروف تعیین می‌کند.

قیمت میوه خوری میناکاری

قیمت میوه خوری میناکاری

طریقه ساخت میوه خوری میناکاری

هنرمندان برای ساخت میناکاری ابتدا از ورق های مسی استفاده می کنند. بعد از انجام طراحی ابتدا ظروف میناکاری را با لعاب سفید و آب کاری کرده و بعد از آن مطابق با سفارشی که از قبل گرفته‌اند توسط استادان برجسته قلم کاری می‌شود و برجستگی های زیبایی که اینک روی ظروف می بینید شکل می گیرد و بعد لعاب کاری می گردد. حال در این مرحله نوبت به طرح و رنگ های نگاشته شده بر روی ظروف است.

ست ظروف میوه خوری میناکاری

ست ظروف میوه خوری میناکاری

کیفیت میوه خوری میناکاری

میوه خوری میناکاری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولاً در ساخت این ظروف از ورق های مسی بسیار ضخیمی استفاده می‌کنند. آنچه که بیش از هرچیز کارشناسان ما به آن اهمیت می دهند دقت در اجرای طرح و نقشه ها و رنگ ها و همچنین دقت در ظرافت کار می باشد. به همین خاطر شما می توانید با کیفیت ترین ظروف میوه خوری را که از دوام ضد خش و ثبات رنگ برخوردار می باشند را از ما بخواهید.

محصولات مرتبط:

مقالات مرتبط:

ما رادراینستاگرام دنبال کنید.