هدایای سازمانی برای مدیران ارشد و مدیران بازاریابی کسب و کار ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این هدایا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند برای برای بنگاه های اقتصادی در نظر گرفته می شوند؛ علاوه بر این قادرند در تحکیم روابط یک سازمان با مشتریان خرد و کلان نقش بسیار مؤثری را ایفا کنند. با توجه به اینکه تقریباً هیچ سازمانی این فرصت استثنایی را از دست نمی دهد، اغلب مجموعه های اقتصادی تلاش می کنند تا با انتخاب های مناسب، بین خودشان و رقبا تمایز ایجاد کند. در چنین شرایطی هدایای سازمانی صنایع دستی می تواند بسیاری از خواسته های شما را برآورده کند. 

شما می توانید با اهدای صنایع دستی ایران به عنوان یادبود در مناسبت های مختلف، هنگام دیدار با مشتریان و شرکای کاری، در زمان عقد قرارداد و یا به هر عنوان دیگری، افزون بر تبلیغ و معرفی کسب و کار خود، لحظات شادی را برای دیگران بسازید و به این ترتیب تفاوت های خود را با سایر رقبا نشان دهید. همچنین اگر قصد قدردانی و یا تشویق پرسنل مجموعه خود را دارید، هدایای سازمانی صنایع دستی یکی از بهترین گزینه هایی است که پیش رو خواهید داشت.

هدایای سازمانی صنایع دستی

هدایای سازمانی صنایع دستی

سه دلیل برای این که هدایای سازمانی صنایع دستی بهترین انتخاب هستند؟

نخستین مزیت هدایای سازمانی صنایع دستی، حمایت از هنرمندان صنعتگر داخلی است و باعث تسهیل گردش اقتصادی در بخش تولیدی جامعه می شود. صنایع دستی ایران میراثی از قرن های گذشته است که حفاظت و انتقال آن به نسل های آینده وظیفه و مسئولیت های اجتماعی همه ماست. اما هدایای سازمانی صنایع دستی برای سازمان ها و مجموعه های اقتصادی نیز مزیت های زیادی دارند که سه نمونه از آن ها را در ادامه مشاهده می فرمایید.

تندیس و قلمدان میناکاری

تندیس و قلمدان میناکاری

۱. ارزش هنری دارند و محدود به دوره زمانی خاصی نیستند

صنایع دستی ایران جزء هنرمندانه ترین تولیدات داخلی هستند. همواره هدایایی که با هنر آمیخته می شوند می توانند ذوق و احساسات طرف مقابل را برانگیزند. هدایای سازمانی صنایع دستی ارزش های زیبایی شناسی و بار معنوی خاصی دارند که باعث ایجاد انگیزه، شور و اشتیاق در طرف مقابل خواهند شد. از سوی دیگر این نوع هدایا ماندگاری بسیار مناسبی دارند و استفاده از آن ها محدود به تاریخ یا دوره زمانی معینی نیست.

ست رومیزی اداری خاتم کاری

ست رومیزی اداری خاتم کاری

۲. هدایای سازمانی صنایع دستی، یونیک و بی همتا هستند

ویژگی دیگر هدایای سازمانی صنایع دستی یونیک بودن آن ها است. به این ترتیب حتی اگر رقبای شما نیز صنایع دستی را به عنوان هدیه سازمانی خود انتخاب کنند، همچنان وجه تمایز شما با آن ها حفظ خواهد شد؛ چرا که هرکدام از محصولات صنایع دستی ایران زیبایی ها و کارکرد خاص خود را دارند و هیچ کدام آن ها شبیه به هم نیستند. تندیس میناکاری همراه با ساعت

تندیس میناکاری همراه با ساعت

۳. از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه هستند

با توجه به افزایش هزینه های مربوط به کالاهای وارداتی، انتخاب یک یا چند گزینه مناسب به عنوان یادبود کمی مشکل شده است. این درحالی است که هدایای سازمانی صنایع دستی با کیفیت بسیار بالاتر، زیبایی چشم نواز تر و هزینه کمتر، جزء گزینه های آلترناتیو است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. بر خلاف گزینه های محدود وارداتی در هنگام انتخاب هدایای سازمانی صنایع دستی با بازه قیمتی یکسان، گزینه های بسیار متنوع تر و بیشتری را پیش رو خواهید داشت که آزادی عمل لازم را به شما می دهد.

تندیس فیروزه کوبی

تندیس فیروزه کوبی

بهترین هدایای سازمانی صنایع دستی شامل چه مواردی می شوند؟

هنرهای صنعت دستی ایران بی شمار هستند، اما در این بین برخی از اقلام نسبت به سایرین محبوبیت بیشتری دارند. دلایل این محبوبیت را می توان در زیبایی، کاربردی بودن، امکان درج پیام یا تبلیغ و به صرفه بودن آن ها جست و جو کرد. علاوه بر این برخی از هدایای سازمانی صنایع دستی مانند میناکاری سفال و یا مس جنبه رسمی تر داشته و جهان شمول هستند (می توان از آن ها در تمام نقاط جهان استفاده نمود). مواردی که در ادامه ملاحظه می فرمایید شامل محبوب ترین هدایای سازمانی صنایع دستی هستند. 

  • صنایع دستی میناکاری روی سفال یا مس (مانند تابلو، تندیس، ست اداری، جاکلیدی، باکس های میناکاری شده، ظروف مزین به مینا و غیره)
  • صنایع دستی مس و پرداز (تندیس، تابلو، ظروف و گلدان)
  • محصولات فیروزه کوبی (تابلو، ظروف نفیس، ست اداری و غیره)
  • محصولات خاتم کاری (قلم دان و جا قلمی، ست اداری، خودکار خاتم کاری، باکس های خاتم کاری شده و غیره)

محصولات مرتبط:

مقالات مرتبط:

ما رادراینستاگرام دنبال کنید.